Zkr.210.14.2020 Damasławek, 30 listopada 2020 roku
OFERTA PRACY
SPRZĄTACZKA
- Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Damasławek ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek.
- Określenie stanowiska:
Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy Damasławek stanowisko to podlega Sekretarzowi Gminy.
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
I. ZADANIA:
- Utrzymywanie czystości i porządku wewnątrz budynku urzędu.
- Zamiatanie, odkurzanie i mycie podłóg.
- Usuwanie zabrudzeń.
- Wycieranie kurzu z mebli biurowych oraz pozostałego wyposażenia biurowego
i elementów dekoracyjnych. - Dezynfekcja pomieszczeń biurowych i części wspólnych nieruchomości.
- Organizowanie stanowiska pracy oraz prowadzenie zgodnie z przepisami BHP, ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska.
- Mycie okien ogólnodostępnych i powierzchni szklanych.
- Opróżnianie koszy na śmieci i bieżąca wymiana worków na odpady.
- Mycie i dezynfekcja armatury oraz urządzeń sanitarnych.
- Uzupełnianie środków higienicznych.
- Pranie i prasowanie flag.
- Podlewanie kwiatów.
- Utrzymywanie czystości terenu i pielęgnacja zieleni w bezpośrednim otoczeniu budynku.
II. OBOWIĄZKI:
- Przestrzeganie postanowień Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Damasławek.
- Przestrzeganie Regulaminu Pracy i ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy ( U. z 2020 r., poz. 1320).
- Przestrzeganie przepisów ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. – o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).
- Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.
- Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje, itp.) w związku z pracą
na aplikowane stanowisko, - oświadczenia kandydata ubiegającego się o zatrudnienie:
– o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
– o niekaralności, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i skazany za umyślne przestępstwo skarbowe,
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem (zapis: „poświadczam zgodność kserokopii z oryginałem”, data oraz podpis).
- Informacja o warunkach pracy:
- 0,5 etatu,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godz. od 15:30 do 19:30.
- Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Damasławek (pok. nr 2) lub pocztą na adres urzędu: Urząd Gminy Damasławek, ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko sprzątaczki” w nieprzekraczalnym terminie do 8 grudnia 2020 roku do godziny 15:30.
Urząd Gminy Damasławek jest czynny w poniedziałek od 7:30 do 16:30, od wtorku do czwartku od 7:30 do 15.30, w piątek od 7:30 do 14:30. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, nie data stempla pocztowego).
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67-26-86-332 w godz. od 7:30 do 16:30 w poniedziałki, od 7:30 do 15:30 od wtorku do czwartku, od 7:30 do 14:30 w piątki.
WÓJT GMINY DAMASŁAWEK
/-/ Cyprian Wieczorek
Damasławek, 30 listopada 2020 roku