Wójt Gminy Damasławek ogłasza drugi nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
ds. planowania przestrzennego i ochrony środowiska
1. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Damasławek ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek.
2. Określenie stanowiska:
Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Urzędu Gminy Damasławek stanowisko to podlega Sekretarzowi Gminy.
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
-
Obywatelstwo polskie,
-
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
Brak skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
-
Nieposzlakowana opinia,
-
Doświadczenie zawodowe na stanowisku urzędniczym będzie dodatkowym atutem,
-
Preferowane wykształcenie wyższe o kierunku: administracja samorządowa, planowanie przestrzenne, ochrona środowiska, urbanistyka i architektura, budownictwo, geodezja i kartografia.
Wymagania dodatkowe:
-
Dobra znajomość regulacji prawnych:
– ustawa o samorządzie gminnym,
– ustawa o pracownikach samorządowych,
– Kodeks Postępowania Administracyjnego,
– ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
– ustawa Prawo ochrony środowiska,
– ustawa Prawo budowlane,
– Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
– Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
-
Komunikatywność,
-
Umiejętność planowania pracy,
-
Umiejętność pracy w zespole,
-
Umiejętność obsługi komputera,
-
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
-
Umiejętność przekazywania i uzyskiwania informacji,
-
Umiejętność interpretowania przepisów prawa i zdolność analitycznego myślenia,
-
Prawo jazdy kat. B.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
ZADANIA:
-
Prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz przygotowywanie dokumentacji planistycznej do publikacji.
-
Wydawanie wypisów i wyrysów oraz zaświadczeń o przeznaczeniu terenu w planach zagospodarowania przestrzennego oraz studium.
-
Wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy dla pozostałych inwestycji.
-
Rozpatrywanie wniosków o wydanie zaświadczenia o położeniu działki na obszarze rewitalizacji, dostępie do drogi publicznej, przeznaczeniu do zalesienia, wydanych decyzji o warunkach zabudowy.
-
Wydawanie decyzji środowiskowych.
-
Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości (postanowienia, decyzje).
-
Udział w naradach koordynacyjnych dot. uzgodnienia uzbrojenia terenu gminy Damasławek.
-
Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zabytków odnoszących się do budynków.
-
Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych w zakresie zadań objętych stanowiskiem (system informacji o środowisku), baza ocen oddziaływania
na środowisko. -
Nadawanie numerów nieruchomościom na terenie gminy Damasławek.
-
Prowadzenie spraw z dziedziny geologii.
-
Opracowywanie harmonogramu realizacji wydatków na stanowisku pracy.
-
Współpraca ze stanowiskiem ds. inwestycji i zamówień publicznych w zakresie pozyskiwania środków unijnych i innych pozabudżetowych.
-
Sporządzanie decyzji ustalającej wysokość opłaty planistycznej.
-
Sporządzanie opracowań związanych z planem gospodarki niskoemisyjnej.
-
Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem, aktualizacją, monitorowaniem oraz sprawozdawczością Lokalnego Programu Rewitalizacji dla gminy Damasławek.
-
Prowadzenie wszystkich spraw związanych z promocją oraz realizacją programu „Czyste Powietrze” w ramach zawartego porozumienia pomiędzy gminą Damasławek, a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
-
Prowadzenie wszystkich spraw związanych z obsługą wprowadzania deklaracji o użytkowanym źródle ciepła do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB) oraz wykonywanie pozostałych zadań związanych z CEEB zgodnie z ustawą
o wspieraniu termomodernizacji i remontów. -
Pełnienie funkcji Administratora Lokalnego w ramach działań dotyczących Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków w Urzędzie Gminy Damasławek.
-
Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Referatu i Wójta.
OBOWIĄZKI:
-
Przestrzeganie postanowień Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Damasławek, Regulaminu Pracy i Kodeksu Etyki Pracownika Samorządowego.
-
Zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej w zakresie przez prawo przewidzianym.
-
Przestrzeganie i stosowanie przepisów ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
-
Przestrzeganie i stosowanie przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. – O ochronie danych osobowych / t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781/
-
Przestrzeganie ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego /t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735/.
-
Przestrzeganie i stosowanie przepisów instrukcji kancelaryjnej dla urzędów Gmin.
-
Przestrzeganie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy /t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320./.
-
Zamieszczanie w BIP informacji, aktów prawa miejscowego i innych, których obowiązek publikacji wynika z przepisów szczególnych, za pośrednictwem informatyka.
-
Zamieszczanie informacji na stronie internetowej Gminy Damasławek za pośrednictwem informatyka.
-
Przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. w urzędzie.
-
Przestrzeganie przepisów ustaw związanych z powierzonym zakresem obowiązków.
5. Wymagane dokumenty:
-
kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje (np. dyplomy, certyfikaty, świadectwa, rekomendacje, itp.) w związku z pracą
na aplikowane stanowisko, -
oświadczenia kandydata ubiegającego się o zatrudnienie:
– o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
– o niekaralności, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i skazany za umyślne przestępstwo skarbowe,
-
kserokopia potwierdzona przez kandydata za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia o stopniu niepełnosprawności, jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6 %.
Kserokopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem (zapis: „poświadczam zgodność kserokopii z oryginałem”, data oraz podpis).
6. Informacja o warunkach pracy:
-
1 etat,
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
praca jednozmianowa w poniedziałek od 7.30 do 16.30, od wtorku do czwartku
w godzinach od 7:30 do 15:30, w piątek od 7:30 do 14:30.
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Damasławek,
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lipcu 2021 r. był wyższy niż 6 %.
8. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy
Damasławek (pok. nr 2) lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Damasławek
ul. Rynek 8
62-110 Damasławek
w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz danymi kontaktowymi kandydata z dopiskiem „Drugi nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. planowania przestrzennego i ochrony środowiska” w nieprzekraczalnym terminie do 10 września 2021 r. do godziny 14:30.
Urząd Gminy Damasławek jest czynny w poniedziałek od 7:30 do 16:30, od wtorku
do czwartku od 7:30 do 15:30, w piątek od 7:30 do 14:30.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy, nie data stempla pocztowego).
9. Inne informacje:
-
Nabór na wolne stanowisko przeprowadzi komisja powołana przez Wójta Gminy Damasławek.
-
Nabór odbędzie się w dwóch etapach:
I etap polegać będzie na analizie formalnej dokumentów,
II etap polegać będzie na merytorycznej ocenie kandydatów, który może składać się z testu kwalifikacyjnego i rozmowy kwalifikacyjnej lub wyłącznie z rozmowy kwalifikacyjnej.
-
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej lub testu.
-
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl) oraz na tablicy informacyjnej
w siedzibie urzędu. -
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną
w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym
w ogłoszeniu o naborze podstawa prawna art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282). -
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 67–26-86-332.
Damasławek, 30 sierpnia 2021 roku