INFORMACJA DLA MIESZKAŃCÓW O ZASADACH ZGŁASZANIA SIĘ DO UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY DAMASŁAWEK ZA 2023 ROK
Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz.609) nakłada na władze gminy obowiązek przedstawienia raportu o stanie gminy, który stanowi podsumowanie pracy wójta w roku ubiegłym.
28 maja 2024 roku Wójt Gminy Damasławek przedłożył Radzie Gminy Damasławek „Raport o stanie gminy za 2023 rok”.
Zgodnie z art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym w debacie nad raportem o stanie gminy mogą zabrać głos mieszkańcy gminy.
Debata nad raportem gminy Damasławek odbędzie się na sesji Rady Gminy Damasławek, 14 czerwca 2024 roku.
Mieszkaniec gminy Damasławek, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem składa do Przewodniczącego Rady Gminy Damasławek pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób.
W debacie może wziąć udział maksymalnie 15 osób, a mieszkańcy będą dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady.
Zgłoszenia można składać do 13 czerwca 2024 roku w sekretariacie Urzędu Gminy Damasławek (ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek) w godzinach pracy urzędu.
Poniżej można pobrać formularze ułatwiające procedurę zapisu do udziału w debacie.
- zgłoszenie udziału w debacie,
- wykaz poparcia udziału w debacie,
- raport o stanie gminy za 2023 rok.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!